091551961

Sportlann

Ranganna Aclaíochta

Amchlár Na Ranganna

*Ranganna Saor le Ballraíocht nó €8 rang uair,ach amháin rang HITT €5 rang 30 nóimead.
Tuilleadh eolas uaidh Norah Coyne don rang yoga do ghasúir 087-0563411.

10 Rang ar €50

Badmanton: Dé Mairt ag a 7.00 - 9.00. € 5 an oiche
AMDé LuainDé MáirtDé CéadaoinDéardaoinDé hAoineDé Sathairn
10.00 - 11.00*Pilates
11.00 - 12.00*Pilates
Paistí & Máithreachaí
12.00-1.00Gymnastics
(aois 8+)
1.00-2.00Gymnastics
(aois 8+)
4.00 - 5.00Scileanna Sacair
aois 8+
le Sean Breathnach
5.30 -6.30Yoga Ghasúir le Norah Coyne €6.00Gymnastics
(aois 5+)
6.30 -7.00Kettlebells do
tosaitheoirí
le Caroline
*Ab Blast
le Tina
Kettlebells do
tosaitheoirí
le Caroline
*Ab Blast
le Tina
7.00 - 7.30*HITT
le Tina
*HITT
le Tina
7.00 -8.00*20/20/20
le Caroline
*Zumba
leTina
(7.30 - 8.30)
*20/20/20
le Caroline
*Zumba
le Tina
(7.30- 8.30)
Badmantan
7.00 - 9.00
€5.00 an oiche
8.15 - 9.00Circuits
le Caroline
Circuits
le Caroline

10 Rang ar €50.

Yoga da gasúir :        
Norah Coyne 0870563411  

 

Aeróbaic Is rang aclaíochta le ceol é seo ina bhfuil aclaíocht aeróbaice, síneadh agus traenáil nirt i gceist. An aidhm atá leis an rang ná gach gné den chorpacmhainn a fheabhsú agus is féidir é a chur in oiriúint do leibhéil éagsúla aclaíochta. Is féidir 400-700 calra a ídiú i rang aeróbaice.DSC_0618

Céim-Aeróbaic Is cineál aeróbaice le ceol é seo ina mbaintear úsáid as céim. Cosúil le haeróbaic, cuireann céim-aeróbaic feabhas ar gach gné den chorpacmhainn agus is féidir é a chur in oiriúint don duine trí airde na céime a athrú. Is féidir 680-1030 calra a ídiú i rang 1 uair an chloig céim-aeróbaice

                                                               DSC_0654              DSC_0640

 

 

           

 

Athraíonn an t-uainchlár ranganna go minic, mar sin coinnigh súil ar an láithreán gréasáin nó ar an leathanach Facebook chun sceideal cothrom le dáta a fháil.

Táim ag súil le tú a fheiceáil sa Spórtlann, sa giom nó ag rang nó dhó.    

Le fada an lá, tá lúthchleasaithe gairmiúla ag tabhairt faoi Thraenáil Eatramhach Ard-Déine (HIIT) – tréimhsí gearra d’aclaíocht anaeróbach dhian a bhabhtáil le tréimhsí téarnaimh – agus iad ag baint leasa aisti.

HIIT:  Céard é féin?

Le traenáil eatramhach ard-déine (HIIT), bíonn tréimhsí gearra ina ndéanann tú iarracht 100% ar dhian-chleachtaí agus ansin tréimhsí gearra téarnaimh chun teacht chugat féin, ina ndéantar gníomhaíocht eile uaireanta. Ardaítear ráta an chroí leis an traenáil seo agus coinnítear ard é chun níos mó saille a ídiú i níos lú ama.

 hiit3

Cad is traenáil chardashoithíoch ann?

Le traenáil eatramhach ard-déine bítear ag malartú idir babhtaí d’aclaíocht ard-déine agus ar dhéine íseal.  Mar shampla, is traenáil eatramhach ard-déine é a bheith ag ráibeáil ar feadh 30 soicind agus ag siúl ar feadh 60 soicind. Is féidir HIIT a dhéanamh go hanaeróbach (le meáchan sa giom) agus go haeróbach trí aclaíocht chardashoithíoch

 

 

Tá HIIT go mór sa bhfaisean na laethanta seo. De réir suirbhé a rinne The American College of Sports Medicine, ba é ceann den dá chineál traenála corpacmhainne ba mhó tóir é in 2014 (traenáil le meáchan an choirp an ceann eile).