091551961

Sportlann

Ranganna Aclaíochta

Amchlár Na Ranganna

*Ranganna Saor le Ballraíocht nó €8 rang uair,ach amháin rang HITT €5 rang 30 nóimead.
Tuilleadh eolas uaidh Norah Coyne don rang yoga do ghasúir 087-0563411.

10 Rang ar €50
AMDé LuainDé MáirtDé CéadaoinDéardaoinDé hAoineDé Sathairn
10.00 - 11.00Couch go 5k
le Caroline. 30 nóimead
Rang Synergy 360
le Caroline
10.30-11.00
11.00-12.00
12.00-1.00*Circuits le Fionn
2.00 - 3.30
4.00 -5.00
5.00 -6.00Yoga Ghasúir le Norah Coyne €6.00
6.30 -7.00
7.00 - 8.00*Leath & Leath
le Caroline
*Circuits le Fionn*Leath & Leath
le Caroline
*Circuits le Fionn
8.00 - 8.30Couch go 5k
le Caroline. 30 nóimead
Couch go 5k
le Caroline. 30 nóimead
9.00 -9.30

10 Rang ar €50.

Beidh an clár áma seo i bhfeidhm i mí Eanair amhain 2017.

Yoga da gasúir         
Norah Coyne 0870563411                  

Aeróbaic Is rang aclaíochta le ceol é seo ina bhfuil aclaíocht aeróbaice, síneadh agus traenáil nirt i gceist. An aidhm atá leis an rang ná gach gné den chorpacmhainn a fheabhsú agus is féidir é a chur in oiriúint do leibhéil éagsúla aclaíochta. Is féidir 400-700 calra a ídiú i rang aeróbaice.DSC_0618

Céim-Aeróbaic Is cineál aeróbaice le ceol é seo ina mbaintear úsáid as céim. Cosúil le haeróbaic, cuireann céim-aeróbaic feabhas ar gach gné den chorpacmhainn agus is féidir é a chur in oiriúint don duine trí airde na céime a athrú. Is féidir 680-1030 calra a ídiú i rang 1 uair an chloig céim-aeróbaice

                                                               DSC_0654              DSC_0640

 

Traenáil Chiorcad Is cineál d’aclú coirp nó traenáil friotaíochta é seo. Tá ciorcad comhdhéanta de chleachtaí faoi leith ag stáisiúin éagsúla agus is féidir iad a chur in oiriúint don uile dhuine.  Is féidir 650-830 calra a ídiú in uair an chloig de thraenáil chiorcad.

Tromán Cluasach Is cleachtaí balaistíocha a dhéantar sa rang seo, ag úsáid meáchan atá cosúil le liathróid a bhfuil cluas uirthi. Traenáil chardashoithíoch, nirt agus solúbthachta atá i gceist agus is féidir é a chur in oiriúint don uile dhuine trí mheáchan an tromáin chluasaigh a athrú. Is féidir suas le 1200 calra a ídiú i rang uair an chloig tromáin chluasaigh.

Fit Club Is rang 30 nóiméad ar fhad é seo a leag mé amach do dhaoine ar mian leo meáchan a chailleadh ach nach bhfuil mórán ama acu. Tugtar deis do dhaoine i Fit Club iad féin a mheá gach seachtain agus rang ard-déine 30 nóiméad a dhéanamh chun corpacmhainn chardashoithíoch agus nirt a fheabhsú.  Is féidir 450-700 calra a ídiú i rang Fit Club.

Tae Bo Is dreas traenála don chorp uilig é seo ina mbítear ag ciceáil agus ag bualadh dorn agus ag gluaiseacht an t-am ar fad in éineacht le buille tapa. Is traenáil chardashoithíoch iontach é Tae Bo agus, mar gheall ar na gluaiseachtaí a dhéantar,tá sé an-éifeachtach freisin chun matáin a thónáil agus chun solúbthacht, cothromaíocht agus  comhordú a fheabhsú. Is féidir 500-800 calra a ídiú i rang uair an chloig Tae Bo.   

       18    

Dornaclaíocht Is dreas traenála don chorp uilig é seo ina mbaintear úsáid as pillíní agus miotáin dornála chun traenáil dornálaíochta a dhéanamh. Oibrítear ar gach gné den chorpacmhainn le dornaclaíocht. Is féidir 400-600 calra a ídiú i rang uair an chloig dornaclaíochta.

Couch to 5k Is seisiún traenála é seo ina bhfeabhsaítear corpacmhainn chardashoithíoch agus ina n-ullmhaítear chun achar 5K a rith. Cúrsa 8 seachtaine atá sa chúrsa Couch To 5K.

Bits & Pieces Is rang uair an chloig é seo ina bhfuil gnéithe de na ranganna eile thuas i gceist. Braitheann an méid calraí a ídítear ar na gníomhaíochtaí a dhéantar sa rang.  

Athraíonn an t-uainchlár ranganna go minic, mar sin coinnigh súil ar an láithreán gréasáin nó ar an leathanach Facebook chun sceideal cothrom le dáta a fháil.

Táim ag súil le tú a fheiceáil sa Spórtlann, sa giom nó ag rang nó dhó.    
Le fada an lá, tá lúthchleasaithe gairmiúla ag tabhairt faoi Thraenáil Eatramhach Ard-Déine (HIIT) – tréimhsí gearra d’aclaíocht anaeróbach dhian a bhabhtáil le tréimhsí téarnaimh – agus iad ag baint leasa aisti.

 

HIIT:  Céard é féin?

Le traenáil eatramhach ard-déine (HIIT), bíonn tréimhsí gearra ina ndéanann tú iarracht 100% ar dhian-chleachtaí agus ansin tréimhsí gearra téarnaimh chun teacht chugat féin, ina ndéantar gníomhaíocht eile uaireanta. Ardaítear ráta an chroí leis an traenáil seo agus coinnítear ard é chun níos mó saille a ídiú i níos lú ama.

 hiit3

Cad is traenáil chardashoithíoch ann?

Le traenáil eatramhach ard-déine bítear ag malartú idir babhtaí d’aclaíocht ard-déine agus ar dhéine íseal.  Mar shampla, is traenáil eatramhach ard-déine é a bheith ag ráibeáil ar feadh 30 soicind agus ag siúl ar feadh 60 soicind. Is féidir HIIT a dhéanamh go hanaeróbach (le meáchan sa giom) agus go haeróbach trí aclaíocht chardashoithíoch

 

 

Tá HIIT go mór sa bhfaisean na laethanta seo. De réir suirbhé a rinne The American College of Sports Medicine, ba é ceann den dá chineál traenála corpacmhainne ba mhó tóir é in 2014 (traenáil le meáchan an choirp an ceann eile).